Nieuwe bedrijfsstructuur Hyundai

Datum nieuwsfeit: 24-05-2000
AutoRai

Nieuwe bedrijfsstructuur Hyundai 24-5-00 10:20:00. Hyundai gaat de automotive activiteiten op een andere manier inrichten. Alle dochterondernemingen die actief zijn in de autobranche maken zich los van de Hyundai Business Group en vallen vanaf eind juni dit jaar onder de paraplu van de Hyundai Motor Group. Naast Hyundai Motor Company behoort onder meer ook Kia Motor Company tot deze groep. De herstructurering moet het concern in staat stellen om binnen 10 jaar bij de vijf grootste autoproducenten ter wereld te behoren. De nieuwe Hyundai Motor Group tekent voor een totaal bedrijfsvermogen van 22 miljard US dollar.

Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen