BroadVision en Bank of America richten nieuwe onderneming op

Datum nieuwsfeit: 24-05-2000

BroadVision en Bank of America richten nieuwe onderneming op
Gezamenlijke onderneming richt zich op het bouwen van Business-to-Employee portals voor bedrijfsintranetten.

Huizen, 24 mei 2000 - BroadVision en Bank of America, de grootste bank van de VS, maken bekend dat zij een nieuwe onderneming zullen oprichten die online Business-to-Employee oplossingen zal ontwikkelen en leveren, bedoeld voor gebruik op zakelijke intranetten. Bank of America en BroadVision zijn de hoofdinvesteerders. Overige deelnemers zijn onder andere Hewlett-Packard Company en Amadeus Global Travel Distribution.

De nieuwe portal-oplossing, die gebruikmaakt van de technologie van BroadVision, biedt medewerkers van organisaties directe ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen