Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Netwerk Routing oplossing Genesys voor klantenservice

Datum nieuwsfeit: 24-05-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Genesys platform stelt KPN in staat ?Managed Contact Center Services? te bieden Netwerk Routing oplossing van Genesys maakt geavanceerde klantenservice mogelijk

Huizen, 24 mei 2000 - Genesys Telecommunications Laboratories B.V., marktleider

op het gebied van infrastructuur-onafhankelijke Contact Center-oplossingen voor

bedrijven, e-business en service providers, maakt bekend dat KPN Telecom het

Genesys platform voor Contact Centers in zijn netwerk zal toepassen. Dit

platform stelt KPN in staat geavanceerde Customer Contact Center diensten vanuit

haar netwerk aan te bieden. Zij zal dit doen onder de naam Smartm@tch.

Naast andere Europese Netwerk Service Providers zal nu ook KPN Telecom haar

Netwerk Routing diensten aanbieden op basis van het Genesys platform. Bedrijven

met meerdere Customer Contact Centers willen migreren naar Customer Contact

Center routing functionaliteit vanuit het netwerk, waarbij klanten sneller en

efficiënter met de juiste agent worden verbonden. Naast gereduceerde

gesprekskosten leidt dit bovendien tot een betere inzet van Customer Contact

Center agenten met de juiste ?skills?. Door o.a. kortere responstijden wordt een

hoger serviceniveau en meer klanttevredenheid gerealiseerd.

Bellers van een servicenummer worden in de kortst mogelijke tijd verbonden met

de best gekwalificeerde Customer Contact Center agent, onafhankelijk van de

bedrijfslocatie. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het ?Genesys Interaction

Management Framework? ook wel ?T-Server?. Door online-verbindingen met de

?T-Server? in het KPN Netwerk worden de beschikbaarheid en de werkdruk van de

agenten in de gedecentraliseerde Customer Contact Centers continu bewaakt en

gestuurd. KPN kan door middel van het Genesys platform meerdere ondersteunende

diensten aanbieden en stelt bedrijven met gedecentraliseerde Customer Contact

Centers in staat deze effectief en efficiënt te beheren. Hiertoe kunnen deze

Customer Contact Centers virtueel vanuit het KPN Netwerk worden geïntegreerd.

Het Genesys platform biedt o.a. de volgende functionaliteiten: Real Time

Monitoring, Network Call Qualification, Network Load Balancing, Network

Intelligent Routing, Network CTI, Network Intelligent Transfers, Network Call

Parking, Configuration, historische en real-time Reporting.

Over KPN

Professionaliteit, expertise, maar vooral klantgerichtheid hebben KPN Telecom

Call Center Solutions (CCS) een vooraanstaande positie op de nationale en

internationale call center markt bezorgd. CCS is dé unit van KPN Telecom die

gespecialiseerd is op het gebied van customer interaction. CCS biedt volgens het

?one-stop-shopping?-concept een compleet pakket van call center diensten en

producten, zowel inhouse als network-based. Naast de volledige inrichting van

een call center - van losse gebruikscomponenten tot turn-key-configuraties -

levert CCS nationale en internationale netwerkdiensten. CCS hanteert daarbij een

integrale aanpak: mensen middelen en processen - die optimale

maatwerkoplossingen garandeert voor ieder type organisatie. Voor meer

informatie: www.callcenter.nl

Over Genesys

Genesys Telecommunications Laboratories, een onafhankelijke dochteronderneming

van het in Parijs gevestigde Alcatel, behoorde tot de pioniers op het gebied van

CTI (Computer Telephony Integration) en is thans de toonaangevende leverancier

van infrastructuur-onafhankelijke Customer Contact Center-oplossingen voor

bedrijven, e-business en service providers. Dankzij de mogelijkheid van

interactie-integratie, ongeacht het gebruikte medium - waaronder Web en

telefoonnetwerken - staat Genesys aan de basis van consistente communicatie van

bedrijven met hun klanten. Het hoofdkantoor van Genesys is gevestigd in San

Francisco, en verder heeft de onderneming 43 verkoopkantoren over de hele

wereld. Voor meer informatie over Genesys: www.genesyslab.com.

Voor meer informatie:

Genesys Telecommunications Laboratories KPN

Fred Janssen Tom Meijeraan

Tel. +31 (0) 35 528 9080 Tel. +31 (0)70 332 8269

E-mail: (fredj@genesyslab.co.uk) E-mail: : (t.r.h.meijeraan@kpn.com)

Brodeur Schoep & Van der Toorn

Ingrid Mooij

Tel. +31 (0) 20 487 4000

E-mail: (ingrid.mooij@svdt.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie