Vergelijk.nl met aanbieders van EK-kaarten

Vergelijk.nl...aanbieders EK-kaarten

Utrecht, 24 mei 2000.

Sinds kort is de handige website www.vergelijk.nl uitgebreid met het onderdeel "veiling & aanbod". De bezoeker van deze site vindt een eenvoudige zoekbox waar een product ingetypt kan worden. Bijvoorbeeld een EK-kaartje. Het programma achter Vergelijk.nl gaat dan op zoek bij meerdere internetveilingen en advertentie-sites. In minder dan 20 seconden worden de zoekresultaten overzichtelijk getoond en kan de bezoeker van de site het aanbod op de andere sites vergelijken.

De aspirant-koper hoeft dus niet meer alle veilingen en advertentiesites afzonderlijk te bezoeken. Wanneer bij Vergelijk.nl gezocht wordt op het woord 'kaartje', verschijnt het complete aanbod in één keer:

De opzet van de uitbreiding van Vergelijk.nl is al even eenvoudig als het populaire onderdeel "boeken". Met dit unieke boekenvergelijkprogramma worden prijzen en service van de belangrijkste internetboekwinkels vergeleken. Sinds de start van Vergelijk.nl in maart 2000 trekt de boekenvergelijker elke dag ruim 1000 bezoekers. De prijsverschillen zijn vaak behoorlijk. Zo kunt u bijvoorbeeld op de Dikke Van Dale al fl. 112,- besparen door even een bezoekje te brengen aan Vergelijk.nl.

Veilingen en advertentiesites zijn sterk in opkomst. De prijsbewuste Nederlanders hebben met internet een nieuwe manier gevonden hun spullen aan te bieden of te kopen. Het is dus erg handig dat nu met één zoekactie meerdere van deze sites doorzocht kunnen worden. Sites als Vergelijk.nl bieden de consument helderheid, voordeel en gemak. Vergelijk.nl houdt de ontwikkelingen rond de boeken-, veiling- en advertentie-sites scherp in het oog en zal haar programma's indien nodig, uitbreiden en aanpassen.

Meer informatie:

Vergelijk.nl BV