CNN introduceert multi-media website voor adverteerders

A DIVISION OF TURNER BROADCASTING SYSTEM, INC. PERSBERICHT

Amsterdam, 24 mei 2000

CNN INTRODUCEERT MULTI-MEDIA WEBSITE
VOOR ADVERTEERDERS
Vandaag is CNN's website voor advertentieverkoop aan cliënten van start gegaan. De site, die te vinden is op www.CNNmedia.com
gedetailleerde en uitgebreide informatie over het adverteren op alle CNN bedrijfsonderdelen.

CNNmedia.com brengt het concept van online media-informatie een stap dichterbij. De site voorziet in de meest actuele media informatie over CNN's televisie-uitzendingen en web sites, en tevens in programmadetails met videobeelden, de laatste distributiecijfers, onderzoeksresultaten, CNN feiten en wetenswaardigheden en CNN bedrijfsnieuws. Daarnaast geeft de site informatie over andere advertentiemogelijkheden waaronder CNN Text, CNN Traveller magazine dat een circulatie heeft van 110.000 exemplaren wereldwijd, Global Client Solutions (de creatieve sales en marketing eenheid die communicatie-oplossingen levert voor adverteerders van Turner/Time Warner) en Turner Trade Group, de handelsdivisie van Turner Broadcasting Verkoop.

“Omdat CNN's producten en diensten voortdurend vorderingen maken op de nieuwe mediamarkt is het een logisch gevolg dat klanten toegang hebben tot informatie over het totale pakket van advertentiemogelijkheden via een van de meest ultramoderne en innovatieve websites in de markt,” aldus Kevin Razvi, senior vice president advertentie verkoop voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

CNNmedia.com zal media-informatie geven over Europa, het Midden-Oosten en Afrika en aan het einde van het jaar in andere regio's met aparte afdelingen voor Azië/Pacific, Latijns-Amerika en in de VS.

De site is ontworpen door het bedrijf Blueberry en is uitsluitend toegankelijk via registratie. De site zal een optimale bron vormen voor mediabureaus en hun cliënten. Huidige adverteerders op CNN zijn onder andere Allianz, Getronics, Barclays, SAS, Volvo, Compaq en Emirates.

Voor meer informatie (

Noot voor redacties