Debat Ontwikkelingssamenwerking en Bedrijfsleven

Datum nieuwsfeit: 24-05-2000

Ontwikkelingssamenwerking en bedrijfsleven: een Siamese tweeling? Een debat op woensdag 24 mei 2000

Amsterdam, mei 2000

Op woensdag 24 mei organiseren de Evert Vermeer Stichting (EVS) en de Novib met medewerking van VNO-NCW en Wemos het debat Ontwikkelingssamenwerking en bedrijfsleven: een Siamese tweeling? Een discussiebijeenkomst over de toekomst van het Bedrijfslevenprogramma van het Ministerie voor Ontwikkelingssamenwerking.

Plaats: Sofitel/Babylon, Koningin Julianalaan 35 (naast het Centraal Station van Den Haag) Tijd: 19.30 21.30 uur

Vertonen bedrijven laakbaar leunstoelgedrag of zijn subsidies voor Nederlandse bedrijven een absolute noodzaak op moeilijke markten in de Derde Wereld? Staatssecretaris ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen