Bill Gates: voorbereiden op derde fase van internet

Datum nieuwsfeit: 25-05-2000
Bill Gates roept tijdens opening vierde CEO Summit industrieleiders op zich voor te bereiden op de derde fase van Internet

CEO's van vooraanstaande ondernemingen uit de hele wereld komen samen op de Microsoft Campus om de technologie van de volgende generatie te bespreken

Schiphol-Rijk/Brussel, 25 mei 2000 - Microsoft Chairman en Chief Software Architect Bill Gates vertelde CEO's van vooraanstaande ondernemingen uit de hele wereld vandaag dat het Internet op het punt staat een nieuwe 'derde fase' in te gaan, een fase die veel verder gaat dan connectiviteit en eenvoudige transacties. In zijn openingstoespraak tijdens Microsoft's vierde jaarlijkse ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen