Inprise/Borland introduceert VisiBroker voor C++ 4.0

Datum nieuwsfeit: 25-05-2000
Inprise/Borland introduceert VisiBroker voor C++ 4.0

Amstelveen, 25 mei 2000 - Inprise Corporation (Nasdaq: INPR) heeft versie
4.0 van VisiBroker voor C++ op de markt gebracht. Deze vele malen onderscheiden Object Request Broker is ontwikkeld voor de ontwikkeling en toepassing van gedistribueerde bedrijfsapplicaties. VisiBroker ondersteunt nu zowel C++ als Java. Een 60-daagse evaluatieversie van software is beschikbaar op het Internet op www.inprise.com/visibroker
"Met VisiBroker voor C++, VisiBroker voor Java en Inprise Application Server biedt Inprise/Borland een complete suite van producten voor het bouwen van platformonafhankelijke en taalonafhankelijke applicaties", zegt Dale Fuller, interim-President en CEO van Inprise/Borland.

Met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen