Presentatie uitkomsten meldlijn Klokkenluiders

Datum nieuwsfeit: 25-05-2000
FNV

Uitkomsten meldlijn Klokkenluiders
Donderdag 25 mei presenteert de FNV de uitkomsten van de FNV-meldlijn Klokkenluiders die begin april is gehouden.

Tijdens de persconferentie in Nieuwspoort vertelt FNV-bestuurder Henk Muller welke conclusies de FNV trekt uit de meldingen. Enkele Tweede Kamerleden zullen het rapport in ontvangst nemen.

Begin april organiseerde de FNV een driedaagse telefonische meldlijn voor 'klokkenluiders'. De grootste vakcentrale wilde graag weten wat er gebeurt met werknemers die de moed hebben een misstand binnen hun bedrijf of instelling aan de grote klok te hangen, de zogenaamde klokkenluiders. Daarbij gaat het om zaken van algemeen belang. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen