Rechtstreeks verslag NOS hoorzittingen commissie-Bakker

NOS-PROGRAMMA INFORMATIE 25 MEI 2000

NEDERLAND 1

HOORZITTINGEN COMMISSIE-BAKKER

Rechtstreeks verslag (10.00-16.00 uur) van de verhoren van de commissie Bakker. Gehoord worden: prof. dr. P.H. Kooijmans, voormalig minister van Buitenlandse Zaken, drs. A.C.H.M. de Kok, voormalig Tweede Kamerlid voor het CDA, drs. R.F.M. Lubbers, voormalig minister-president en drs. J.H.M. de Winter, directeur Algemene Beleidszaken (DAB) van het ministerie van Defensie.

TV2

HOORZITTINGEN COMMISSIE-BAKKER

Vervolg van het rechtstreeks verslag (16.02-17.15 uur) van de hoorzittingen van de commissie-Bakker.

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (18.43-18.51 uur) aandacht voor de training van het Nederlands Elftal.

STUDIO NOS

In Studio NOS (23.00-23.35 uur) beelden van de partij Jaspers-Blomdahl (biljarten). Verder aandacht voor Olympia's tour (wielrennen) en een vooruitblik op de Champions Trophy (hockey).

NEDERLAND 3

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (22.16-22.29 uur) beelden van Olympia's tour. Verder aandacht voor de training van het Nederlands Elftal en Spa Regatta (zeilen).