Onderzoek: MyWeb beste gratis internetprovider

Macintosh Retail Group

MyWeb beste gratis internetprovider
26-05-2000 TerugTerug
MyWeb is de beste gratis internetprovider van Nederland. Tot die conclusie komen het tv-consumentenprogramma Radar en het computerblad PC Magazine in een test van in totaal 23 gratis providers. Bij een vergelijking tussen vijf betaalde en vijf gratis providers bleek bovendien dat gratis aanbieders nauwelijks onderdoen voor betaalde aanbieders.

MyWeb wordt gewaardeerd met 5 sterren en gekwalificeerd als een aanrader. Niet alleen omdat MyWeb de beste technische faciliteiten biedt, maar ook omdat de MyWeb-site zowel overdag als s avonds snel oproepbaar is en omdat MyWeb beschikt over een snelle en vakkundige hulpdienst.

Uit het onderzoek blijkt dat gratis internetaanbieders de achterstand ten opzichte van de (veelal eerder gestarte) gerenommeerde betaalde providers volledig hebben weggewerkt.
Was er bij de opkomst van gratis internet vorig jaar nog kritiek op de kwaliteiten van de gratis aanbieders, thans scoren zij even goed als de betaalde.