Nieuwe Senior Vice-President Corporate Control bij Vopak

Datum nieuwsfeit: 26-05-2000
Hans van Adrichem benoemd tot Senior Vice-President Corporate Control bij Vopak

Rotterdam, 26 mei 2000

Met ingang van 26 mei 2000 heeft de Raad van Bestuur van Koninklijke Vopak N.V. Hans van Adrichem (41) benoemd tot Senior Vice-President Corporate Control, na het recente plotselinge overlijden van Maarten Vorster. Hans van Adrichem rapporteert rechtstreeks aan Roelof Hendriks in de Raad van Bestuur. Naast zijn functie met betrekking tot Corporate Control blijft Hans van Adrichem leiding geven aan de afdeling Corporate Operational Audit & Special Projects.

Profiel Vopak
Vopak biedt over de hele wereld logistieke en distributiediensten aan de chemische en olie-industrie en aan eindgebruikers van chemicaliën. De organisatie beschikt over een wereldwijd logistiek netwerk van terminals, tankers en tankcontainers, een Noord- Amerikaans en Europees distributienetwerk van warehouses, klanten en eindgebruikers. Het verschaft Vopak een unieke positie om de schakel te zijn tussen producent en eindgebruiker van chemicaliën en olieproducten.

Noot voor redacties