Pulse.Interactive helpt ABN AMRO Lease Holding op Internet

Datum nieuwsfeit: 26-05-2000
Pulse.Interactive helpt ABN AMRO Lease Holding razendsnel op Internet

Amsterdam, 26 mei 2000 - Pulse.Interactive heeft in recordtijd een nieuwe website met het virtuele jaarverslag gebouwd voor ABN AMRO Lease Holding. De site is vanaf vandaag te vinden onder www.aalh.nl. De doorlooptijd tussen opdracht en realisatie was slechts een week. Reden voor de haast, was dat de site gereed diende te zijn bij de presentatie van het jaarverslag van ABN AMRO Lease Holding.

De informatieve site laat de headlines zien uit het jaarverslag. Bovendien biedt de site algemene informatie over ABN AMRO Lease Holding. Qua beleving strookt de site volledig met het jaarverslag.

ABN AMRO Lease Holding is zeer content met de snelle dienstverlening van Pulse.Interactive. Jennifer Resida: "We werken al jarenlang met ABN AMRO Lease Holding. Door deze jarenlange samenwerking kennen wij het bedrijf erg goed. Hierdoor waren wij in staat dit project snel en op maat uit te voeren. Dit bevestigt weer hoe belangrijk een goede relatie met je klant is.'

ABN AMRO Lease Holding
ABN AMRO Lease Holding is een 100% dochter van ABN Amro Bank N.V. De wortels van de ABN AMRO Lease Holding liggen bij LeasePlan, een onderneming die in 1963 werd opgericht en een van de pioniers op het gebied van fleet leasing. In 1992 werd Lease Plan Holding N.V. overgenomen door ABN AMRO Bank en werd haar naam in 1994 gewijzigd naar ABN AMRO Lease Holding N.V. De Lease Plan Groep is marktleider in Europa op het gebied van fleetleasing. De groep heeft 745.000 voertuigen in 25 landen in beheer.
Pulse.Interactive
Pulse.Interactive is een full service internetbureau in Amsterdam. Ruim 50 professionals werken aan projecten waarin alle essentiële elementen voor interactieve creaties verenigd zijn: consultancy; interaction design; application development; engineering; facilities en interactive marketing. Onlangs werd Pulse.Interactive overgenomen door het Amerikaanse en beursgenoteerde bedrijf Xceed (NASDAQ: XCED). Het hoofdkantoor van Xceed is gevestigd in New York en telt meer dan 800 medewerkers. Het bedrijf helpt ondernemingen bij de ontwikkeling van e-commerce en e-business oplossingen waarmee mensen en bedrijven beter kunnen presteren. Xceed heeft behalve in New York ook vestigingen in San Francisco, Los Angeles, Phoenix, Salt Lake City, Chicago, Atlanta, Dallas, Denver en Londen.
////

Noot voor de redactie,