Jaarverslag 1999 Politie Hollands Midden

Datum nieuwsfeit: 26-05-2000

Politiebericht Hollands-Midden: Leiderdorp 28-05-2000

RESULTATEN 1999 POLITIE HOLANDS MIDDEN

Vrijdag 26 mei 2000, heeft hoofdcommissaris mr. M.A. Straver van de Politie Hollands Midden, in het jaarverslag 1999 en de jaarrekening 1999 de resultaten van de Politie Hollands Midden over 1999 aan het Regionaal College bekend gemaakt. Het jaarverslag 1999 behandelt de resultaten op het gebied van veiligheid, leefbaarheid en maatschappelijke integriteit, de resultaten op het gebied van de strategische trajecten en de resultaten op het gebied van de bedrijfsvoering. Belangrijkste conclusie is dat bijstelling van het meerjarenbeleid 1999 2002 niet nodig is.

Politie Hollands Midden ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen