Grote 'Oranje' bij Shell Jeugdvoetbaldag

Datum nieuwsfeit: 27-05-2000
22-12-1999 Grote 'Oranje' bij Shell Jeugdvoetbaldag

AMSTERDAM - Na drie succesvolle jaren in Tilburg is volgend jaar Amsterdam gastheer voor de jaarlijkse Shell Jeugdvoetbaldag. Op 27 mei 2000 zijn in het gerenoveerde Olympisch Stadion in Amsterdam de beste jeugdtalenten van Nederland te bewonderen.
Zij komen onder meer uit in de finales van de Shell Jeugdcup, de Shell-juniorencompetities en het Shell Straat- en Schoolvoetbal.
Ook in 2000 zal het prestatieve deel worden afgewisseld met tal van andere voetbalactiviteiten, met name afgestemd op de jeugd 'van acht tot achttien'. De selectie van het Nederlands Elftal dat 's avonds in Amsterdam een oefeninterland speelt tegen Roemenik, zal tijdens de KNVB/Shell Jeugdvoetbaldag naar de talenten komen kijken. Toegangskaarten kunnen de komende weken worden aangevraagd via ruim 2500 voetbalverenigingen met een jeugdafdeling.