Nieuwe vice president public affairs Interxion

Datum nieuwsfeit: 29-05-2000
NIEUWE VICE PRESIDENT - PUBLIC AFFAIRS AND PUBLIC RELATIONS BIJ INTERXION

Amsterdam, 29 mei 2000, InterXion N.V. kondigt vandaag aan per 1 april 2000 Gérard Brikkenaar van Dijk, 43, te hebben aangetrokken als Vice President - Public Affairs and Public Relations. De heer Brikkenaar van Dijk zal zich met name bezig houden met de corporate communications rond de internationale uitbreiding van het groeiend aantal Internet Exchange Centers van InterXion in Europa.

Voor zijn aantreden bij InterXion was Brikkenaar van Dijk werkzaam als Vice President Corporate Communications & Public Affairs bij World Online International BV. Eerder in zijn carrière was hij redacteur bij Het Parool en medewerker bij het United Nations Development Program. Hij werkte vervolgens bij de overheid, waaronder het Ministerie van Buitenlandse Zaken en het Ministerie van Economische Zaken, en bij de TROS. Daarna werkte Brikkenaar van Dijk bij Enertel N.V. als manager corporate affairs.

Profiel InterXion:
InterXion (hoofdkantoor in Amsterdam) is toonaangevend in de ontwikkeling en het beheer van onafhankelijke Internet Exchange Centers voor Internet Service Providers, e-commerce providers en telecombedrijven in Europa. InterXion heeft Internet Exchange Centers in Amsterdam, Frankfurt, Londen, Parijs en Wenen. Alle faciliteiten zijn verbonden met de belangrijkste nationale en internationale carrier netwerken en met een aantal Europese Internet exchanges. Elk Internet Exchange Center levert diensten met toegevoegde waarde, speciaal ontworpen voor de specifieke behoeften van geavanceerde netwerken zoals interconnectie tussen ISPs en Carriers voor data en voice, hubbing en switch partitioning. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om via de Virtual Dealing Room, op een beveiligd deel van de InterXion website, telecomminuten en bandbreedte te verhandelen (www.interxion.com). De faciliteiten zijn beveiligd en voorzien van uitgebreide glasvezelbekabeling, airconditioning en UPS.
Noot aan de redactie:
Voor meer informatie kunt u de website van InterXion bezoeken: www.interxion.com
Of contact opnemen met Veronique van Zanten, telefoonnummer 070-346 3760, e-mail: (corpcomm@interxion.com)