HP assured availability-oplossing in Nederland geinstalleerd

Datum nieuwsfeit: 29-05-2000
Hewlett-Packard

EERSTE HP ASSURED AVAILABILITY-OPLOSSING IN NEDERLAND GEINSTALLEERD

Hardwareoplossing van HP biedt optimale beschikbaarheid en schaalbaarheid voor bedrijfskritische processen

Amstelveen, 29 mei 2000 - Hewlett-Packard heeft via reseller Wilroff Systemhouse de HP Assured Availability-oplossing geleverd aan Ahlstrom Paper Group. Dit is de eerste keer dat deze unieke hardware-oplossing in Nederland is geïmplementeerd.. De oplossing bestaat uit vier HP-servers die met Marathon-technologie met elkaar zijn verbonden tot één grote virtuele server. Deze geheel software-onafhankelijke oplossing staat garant voor optimale betrouwbaarheid en beschikbaarheid van het totale systeem.

In Hoofddorp bevindt zich het administratieve hoofdkwartier van Ahlstrom Paper Group. Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen