SPS organiseert vijftal Gensys-seminars

Datum nieuwsfeit: 30-05-2000

SPS organiseert vijftal Gensys-seminars
"Efficiënt en effectief systeem- en werkstationbeheer"
Reeuwijk, mei 2000 - - SPS, leverancier van remote beheerdiensten en fabrikant van de geavanceerde Gensys computerbeheerproducten, organiseert een vijftal Gensys-seminars voor professionals die binnen hun onderneming verantwoordelijk zijn voor de automatisering (hoofd automatisering, systeembeheerder of netwerkbeheerder). Deelnemers aan een van de seminars zullen eerst een algemene introductie krijgen over SPS Gensys. Vervolgens wordt nader gekeken naar de twee belangrijkste producten uit de Gensys-reeks: Gensys Monitor (systeembeheer onder controle) en Gensys Desktop Management (kostenreductie en -beheersing van de werkplek). Voordat de dag officieel wordt afgesloten krijgen de seminarbezoekers een uitgebreide demonstratie van de functionaliteit van de Gensys-producten.

Agenda-informatie:
Datum: Plaats:

30 mei Evoluon, Eindhoven

7 juni Berghotel, Amersfoort

15 juni Planetarium Gaasperplas, Amsterdam
21 juni Mercure Hotel, Rosmalen

29 juni Mercure Hotel, Groningen/Haren
Voor meer informatie over deelname en het programma kunt u contact opnemen met SPS:
SPS B.V., Buitenomweg 17, Postbus 92, 2810 AB REEUWIJK. Tel.: 0182 - 30 22 22, Fax: 0182 - 30 23 23, www.gensys.nl.
Over SPS
SPS is leverancier van remote beheerdiensten en fabrikant van geavanceerde computerbeheerproducten die onder de naam Gensys op de markt worden gebracht. Gensys producten worden ingezet in het eigen remote beheercentrum en nationaal en internationaal geleverd aan grote ondernemingen. Daarnaast levert SPS advies, technische ondersteuning en implementatiediensten op het gebied van Windows NT, Oracle, Unix en Progress. Dit alles opererend vanuit het centraal gelegen kantoor in Reeuwijk.

Voor redactionele informatie:
Ref.: PB05/00
Influx PR, Jakob Brons, tel.: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com), of SPS B.V., Petra Ufkes, tel.: 0182 - 30 2222, fax: 0182 -
30 2323.