Seminar: Folderverspreiding via Internet

Datum nieuwsfeit: 30-05-2000

Amsterdam, 11 mei 2000

Primeur: Analyses voor Folderverspreiding via Internet door unieke samenwerking Experian Nederland en Netwerk VSP

Dinsdag 30 mei organiseren Netwerk VSP, marktleider in verspreiding van ongeadresseerd drukwerk, en Experian Nederland BV, leverancier van marketing- en kredietinformatie oplossingen, gezamenlijk een ochtendseminar in het Rosarium te Amsterdam onder de titel: Folderverspreiding en Internet.

Het gemak en de snelheid van Internet verrijkt met de kennis op het gebied van consumentendatabases en de gerichte distributie op doelgroepniveau is in een nieuwe e-commerce dienst vorm gegeven.

Zo kunnen relaties van Netwerk VSP en Experian binnenkort via Internet selecties maken voor huis-aan-huisverspreiding op basis van socio-demografische, economische en transactie- gegevens uit de MOSAIC Nationale Consumentengedrag Database. Netwerk VSP is vervolgens in staat de doelgroepselectie op maat te bereiken.

Onder voorzitterschap van Richard Lamb, auteur van de boeken Succesvol elektronisch zakendoen en E-commerce via het internet belooft dit een interessant seminar te worden. Voor deze primeur worden relaties van beide organisaties uitgenodigd om als eerste on-line kennis te maken met deze vooruitstrevende ontwikkelingen waarbij ook gebruik wordt gemaakt van kennismanagement technieken.

EINDE BERICHT

Netwerk VSP (onderdeel van de TNT Post Groep) is marktleider op het gebied van huis-aan-huis verspreiding. Deze positie is bereikt door een effectieve logistieke organisatie neer te zetten die kwaliteit en doelgroepgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan. Met 28.000 bezorgers, dertien regionale vestigingen en ca. 200 vaste en 200 gecontracteerde medewerkers zorgt Netwerk VSP voor een landelijke dekking. Daarnaast zijn diverse segmentatiemethoden en mogelijkheden tot responsanalyses voor handen om de doelgroep effectief te bereiken.

Experian is één van de werkmaatschappijen van Great Universal Stores, een krachtige beursgenoteerde onderneming met internationale spreiding. Experian heeft meer dan 40 vestigingen in 17 landen en is actief in meer dan 50 landen, de hoofdkantoren van Experian bevinden zich in Nottingham (UK) en Orange, Californië (USA). Wereldwijd heeft Experian ruim12.000 medewerkers in dienst en een jaarlijkse omzet van meer dan 3 miljard gulden. In Nederland opereert Experian vanuit twee vestigingen in Den Haag en heeft 500 medewerkers in dienst. Experian ondersteunt haar opdrachtgevers bij het werven van nieuwe klanten, het opbouwen en onderhouden van succesvolle klantrelaties en het managen van financiële risico s.Binnen Target Marketing is Experian s MOSAIC Nationale Consumentengedrag Database de meest complete en betrouwbare bron voor consumenteninformatie en wordt vanwege de grote variëteit aan databases gebruikt door marketeers voor klantanalyses, segmentatie en lokale marketing planning.

Experian en Netwerk VSP nodigen u uit om de primeur bij te wonen tijdens het ochtendseminar Folderverspreiding en Internet , georganiseerd door bureau Customer Care Company.

Voor inschrijving en deelname kunt u bellen met, Carla Groenewegen van Customer Care Company, op telefoonnummer 020 509 10 38

Voor overige vragen over deze samenwerking kunt u contact opnemen met:

Netwerk VSP, Jaap Eweg:

T: 030 - 264 36 35 F: 030 - 264 35 24 E: nationaal@vsp.nl

Experian Nederland BV, Jessica Brouwer:

T: 070 - 440 45 31 F: 070 440 40 40 E: info@experian.nl www.experian.nl