Benoeming politiechef District Noord / West Groningen

Datum nieuwsfeit: 30-05-2000

Politiebericht Groningen: Groningen 30-05-2000 Benoeming Chef District Noord / West
Dinsdag 30 mei 2000

Politiechef benoemd

De korpsbeheerder drs. J. Wallage heeft de heer B. Stevens (38) benoemd tot chef district Noord/West. De heer B. Stevens is momenteel chef basiseenheid Centrum in het district Groningen / Haren. De benoeming van Stevens is de voorlaatste benoeming op het algemene niveau van Regiopolitie Groningen. Alleen de districtschef Groningen / Haren moet nog worden benoemd.

De heer B. Stevens is na het volgen van de Nederlandse Politie Academie in 1983 zijn loopbaan begonnen bij de Gemeentepolitie Groningen. Hij is bij de Gemeentepolitie onder meer leidinggevende geweest bij de Algemene en Bijzondere Surveillance, de afdeling Tactische Recherche en de hoofdafdeling Bijzondere Taken. Vanaf 1992 was hij chef basiseenheid Centrum van het district Groningen / Haren. De heer Stevens is gehuwd en heeft twee kinderen. Afdeling Communicatie, 050 - 5995010