Concord introduceert MyHealth

Datum nieuwsfeit: 30-05-2000
Concord introduceert MyHealth voor maatrapportages omtrent het volledige e-bedrijfsvoering leveringssysteem.

Biedt volledig overzicht van de performantie van netwerken, serversystemen en applicaties binnen een eenduidige rapporteeromgeving

Delft, 30 mei 2000 - Concord Communications introduceert MyHealth: de eerste, door de gebruiker zelf aan te passen applicatie die geïntegreerde rapporten biedt omtrent de prestaties van het netwerk, de server systemen en de applicaties. De naadloze rapportage-omgeving van MyHealth stuurt statusgegevens over applicaties, systemen en netwerken naar een centrale locatie, waardoor gebruikers een volledig overzicht van de prestaties van hun e-bedrijfsvoering op een enkele pagina krijgen gepresenteerd.

"De beschikbaarheid en topprestaties ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen