TNO Arbeid maakt tijdens congres resultaten onderzoek bekend

Datum nieuwsfeit: 30-05-2000
Primeur!
TNO Arbeid maakt tijdens het Jaarcongres ‘Trends in Personeelsmanagement’ de resultaten bekend van het onderzoek ‘Stand van zaken P&O-beleid’.
Op 30 mei 2000 vindt in Hotel Okura in Amsterdam het congres ‘Trends in Personeelsmanagement’ plaats. Een strategisch kennisevenement over recente en relevante P&O-ontwikkelingen bestemd voor de P&O professional. Een jaarlijks terugkerend congres van TNO Arbeid in samenwerking met het Studiecentrum voor Bedrijf & Overheid. Dagvoorzitter is prof.dr. Rob Vinke, hoogleraar Personeelswetenschappen Universiteit Nyenrode.

Tijdens dit congres presenteert TNO Arbeid, vers van de pers, de resultaten van het grootschalige onderzoek ‘Stand van zaken P&O-beleid’. Ruim 1000 P&O-managers uit overheid en bedrijfsleven zijn geinterviewd over hun beleid en visie op P&O in relatie tot ondernemingsstrategie, inzetbaarheid personeel, mobiliteit en employability, werving en selectie. Publicatie van het onderzoeksrapport vindt najaar 2000 plaats, maar deelnemers ontvangen na afloop van het congres al een selectie van de meest interessante onderzoeksresultaten.

Deelname en inschrijving
Dit congres is bestemd voor P&O professionals die acteren op strategisch niveau. De kosten van deelname bedragen ƒ 1.195,=. Voor inschrijving kan contact worden opgenomen met het Congressecretariaat ‘Trends in Personeelsmanagement’, Kim Jones, telefoon (040) 297 48 70. E-mail: (kjo@sbo.nl). Of kijk op internet: www.arbeid.tno.nl of www.sbo.nl. Eindhoven 3 april 2000

Noot voor redacties