Politiebericht Oss

Datum nieuwsfeit: 31-05-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 31-05-2000
Persbericht district Maasland

SNELHEIDSOVERTREDINGEN, GEFFEN Tussen 26 mei en 30 mei zijn op de Rijksweg N50 in totaal 539 snelheidsovertredingen geregistreerd door de snelheidscamera die gedurende deze periode onder Geffen stond opgesteld.

AUTODIEFSTALLEN h Een inwoner van Oss deed dinsdagavond aangifte van diefstal van een bedrijfsauto van het merk Fiat Fiorino, kleur blauw. Hierop zit het kenteken VH-FL-69. De auto stond geparkeerd op de Linkensweg. h Vanaf de Marsstraat in Berghem verdween de afgelopen nacht een Mercedes bestelauto met het kenteken VL-LT-74. Hierin zat een onbekende hoeveelheid hand- en electrisch gereedschap. h Op de Kerkstraat in Oss is in de nacht van dinsdag op woensdag een blauwe Audi 100 met het kenteken FX-ZL-73 ontvreemd. h Dinsdag is vanaf de Gasstraat een witte Volkswagen Combi met het kenteken LX-LG-54 gestolen.

INBREKER AANGEHOUDEN, OSS In de nacht van dinsdag op woensdag is op de Emmalaan in Oss een 22-jarige inwoner van Den Bosch aangehouden. De man werd met inbrekerswerktuig onder een auto aangetroffen nadat een getuige omstreeks 01.15 uur had gemeld dat iemand op het punt stond om in te breken nabij een bedrijf. Bij onderzoek bleek dat een deurklink van een auto die voor de zaak stond al vernield was. De man is ingesloten.

INBRAAK KLEDINGZAAK, OSS In de nacht van dinsdag op woensdag is op de Burgwal in Oss ingebroken in een kledingzaak. Na het vernielen van een ruit verdwenen de dader(s) met een onbekende hoeveelheid kleding waarvan de waarde niet bekend is.

AUTO-INBRAAK, OSS Dinsdag is in de Carmelietenstraat ingebroken in een auto. De toegang werd verkregen door het portierslot te vernielen. De autoradio werd weggenomen.