Ariba organiseert congres 'netEffect 2000' over eCommerce

Datum nieuwsfeit: 31-05-2000

- PERSUITNODIGING -

Uniek congres over grenzeloze eCommerce toepassingen Ariba organiseert netEffect 2000

Ariba, marktleider op het gebied van business-to-business eCommerce diensten en oplossingen, organiseert op 31 mei het netEffect 2000 congres. Een uniek evenement om meer te weten te komen over de realiteit van B2B eCommerce. Ben Wright, Vice President Marketing and Alliances Ariba EMEA, en andere senior managers verkennen de grenzeloze mogelijkheden van B2B eCommerce. netEffect 2000 is een evenement voor bedrijven dat inzicht geeft in de impact van technologie op de eigen organisatie. Gebruikers als Origin en Buyingpower verklaren hoe B2B eCommerce vandaag de dag al voor hen werkt en wat hun reden is geweest een eBusiness strategie te kiezen. In de media krijgen eProcurement, veilingen en Net Markten veel aandacht, Charles Homs van het toonaangevend onderzoeksbureau Forrester Research, bekijkt deze ontwikkelingen vanuit een zakelijk perspectief.

netEffect 2000 demonstreert Ariba's betrokkenheid bij Europese bedrijven. Mike Hills, Senior President of Operations Ariba EMEA en Arjen Koonings, Country Manager Ariba Benelux verkennen de toekomstige ontwikkelingen en geven hun visie op hoe het bedrijf, in lijn met deze ontwikkelingen, zich verder zal ontplooien.

Ariba levert een open en toonaangevend platform met onderling, operationele oplossingen waarmee bedrijven op het Internet gezamenlijk aankopen kunnen verrichten en nieuwe markten kunnen bouwen. Een platform waar zowel leveranciers als kopers toegang tot hebben en kunnen integreren. Sofware en diensten via het Ariba Internet netwerk bieden mogelijkheden tot integratie van interne- en externe bedrijfsprocessen van kopers, leveranciers, net markten en dienstverleners. Dit resulteert in een wereldwijde eCommerce infrastructuur die grote en kleine bedrijven kostenbesparing en mogelijkheden tot extra opbrengsten biedt.

U bent van harte uitgenodigd op 31 mei 2000 aanwezig te zijn bij netEffect 2000 in het Sheraton Hotel in Amsterdam / Schiphol. Het programma begint 09:00 uur en eindigt om 16.30 uur. Om 15.00 uur vindt een speciale persconferentie plaats.

Wij verzoeken u dringend voor deelname aan netEffect 2000 en de persconferentie aan te melden bij Winkelman & van Hessen, Fleur van Bruggen of Ilse van Overveld, (070) 4161616 of e-mail: (fvanbruggen@wenvh.nl) / (ivanoverveld@wenvh.nl)

U kunt ook bijgevoegde antwoordfax aan Winkelman & van Hessen retourneren.

08:00 uur Ontbijt en registratie
09:00 uur Opening door Arjen Koonings, Country Manager, Ariba Benelux 09:05 uur Het netEffect en de economische impact
Mike Hills, Senior Vice President of Operations, Ariba EMEA 09:30 uur B2B eCommerce Live: de Ariba solution Part 1 Ben Wright, Vice President Marketing and Alliances, Ariba EMEA
10:30 uur Ariba aan het werk