Bekendmaking aantal aandelen Boskalis

Datum nieuwsfeit: 31-05-2000
Royal Boskalis Westminster N.V.

PERSBERICHT No. 18 31 mei 2000

Bekendmaking aantal aandelen Boskalis

PAPENDRECHT - Koninklijke Boskalis Westminster nv deelt mee dat in het kader van het opgenomen stockdividend over het verslagjaar 1999, 244.025 nieuwe (certificaten van) aandelen Koninklijke Boskalis Westminster nv zijn uitgegeven en 220.576 (certificaten van) aandelen uit eigen bezit zijn herplaatst.

In vervolg op de aankondiging tijdens de op 9 mei jongstleden gehouden Algemene Vergadering van Aandeelhouders zijn 400.000 (certificaten van) aandelen ingekocht, teneinde verwatering van de netto winst per aandeel te voorkomen.

Het thans uitstaande aantal (certificaten van) aandelen bedraagt 26.466.853, waarvan 685.244 stuks in het bezit zijn van Koninklijke Boskalis Westminster nv. Daarvan worden 210.500 stuks gehouden ter dekking van nog niet uitgeoefende optierechten.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Drs. R.T. Berends RA,
Telefoon 078 69 69 822 / 06 2001 0232