BOVAG-afdeling VNM start revisielijn

Datum nieuwsfeit: 31-05-2000

BOVAG-afdeling VNM start revisielijn: 0900-7788990 (f 0,59 per minuut)

(31 mei 2000)

De Verenigde Nederlandse Motorenrevisiebedrijven (VNM), een afdeling van BOVAG, geeft tijdens haar jaarlijkse ledenvergadering op 26 mei het startsein voor de nationale revisielijn. Wie het telefoonnummer 0900-7788990 (f 0,50 per minuut) draait, kan het dichtstbijzijnde bij BOVAG aangesloten motorenrevisiebedrijf opvragen. Het telefoonnummer zal 24 uur per dag, zeven dagen per week te bereiken zijn. Zo wordt ingespeeld op de steeds ruimere openingstijden van autobedrijven en de steeds vaker voorkomende wens van consumenten om buiten de gangbare uren geholpen te worden.

De nieuwe telefoonlijn ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen