Cap Gemini opent nieuw kantoor in Eindhoven

Bron: Cap Gemini Ernst & Young

Cap Gemini Ernst & Young

Cap Gemini opent nieuw kantoor in Eindhoven Nieuw kantoor bedient flexwerkers

Op donderdag 1 juni 2000 opent Cap Gemini Nederland B.V. officieel een nieuw flexwerkkantoor in Eindhoven. Naast Amsterdam, Groningen, Rotterdam en Utrecht is Eindhoven de vijfde locatie waar Cap Gemini-medewerkers kunnen flexwerken. Voor een goede bereikbaarheid is gekozen voor een kantoorpand in het nieuwe 'Business Port' aan de Luchthavenweg 18-20 in Eindhoven Airport.

In het kantoor zijn 19 flexwerkplekken ingericht voor medewerkers. Naast de flexwerk-plekken is een vergaderruimte aanwezig. Zowel de flexwerkplekken als de vergaderruimte zijn via het intranet van Cap Gemini te reserveren.

Faciliteren medewerkers
In het Human Resource-beleid van Cap Gemini is flexibilisering van werk één van de belangrijkste thema's. De inrichting van flexwerkplekken aan de Luchthavenweg in Eindhoven is een concrete invulling van dit beleid. Primair richt Cap Gemini zich hiermee op medewerkers die werken en/of wonen in het zuiden van het land. Ook met het oog op de gespannen arbeidsmarkt investeert Cap Gemini voortdurend in faciliteiten die de medewerker helpen zijn werk optimaal te doen. Cap Gemini profileert zich met dit kantoor als aantrekkelijke en innovatieve werkgever in het zuiden van het land.

Over Cap Gemini
Cap Gemini is een professionele dienstverlener in de markt voor management consulting en informatietechnologie. Cap Gemini Nederland B.V. maakt onderdeel uit van het beursgenoteerde Cap Gemini N.V. Met een omzet van ruim 774,3 miljoen euro (1,7 miljard gulden) in 1999 en meer dan 7.500 medewerkers heeft het bedrijf een leidinggevende positie in de Benelux. Cap Gemini N.V. maakt deel uit van de internationale Cap Gemini Group, die in 1999 een omzet behaalde van 4,31 miljard euro en wereldwijd 40.000 medewerkers telt. Meer informatie is te vinden op www.capgemini.nl.

Cap Gemini Nederland B.V Bart Sikking

+31 (0)30 252 6186 (bart.sikking@capgemini.nl)