PR-manager Dick van Beusekom met pensioen bij ICL Nederland

Datum nieuwsfeit: 02-06-2000
Ongeveer net zo lang als de electronica een belangrijke rol speelt in de informatietechnologie ben ik in deze tak van industrie werkzaam. Ik heb het allemaal gezien - van ponskaart tot datawarehousing, en tot elektronisch winkelen. Steeds vaker lijkt het echter toch weer op wat eerder was. Tijd dus om eens op te stappen denk ik, Dick van Beusekom, dan.

In oktober van dit jaar wordt ik zestig - de leeftijd voor pre pensioen. Het leek me echter geen goed plan om zo'n drastische verandering tegen de winter te beginnen. Nu, tegen de zomer is dat toch wat aardiger.

Reden om 4 maanden eerder met vakantie te gaan. Frank Boekel, algemeen directeur van ICL Nederland (waar ik 24 van de in totaal 35 jaar IT, werkzaam ben als public relations manager) kon daarin meegaan toen ik dat eerder dit jaar ter sprake bracht. En dus ik ga dus vanaf nu de wei in. Eerst een tijdje afstandnemen en wie weet wat er daarna nog staat te gebeuren.

Ik kan echter niet vertrekken zonder al m'n vrienden en relaties in de journalistieke wereld hiervan op dehoogte te brengen. Een om te bedanken voor de heel plezierige en vaak leerzame samenwerking.

Als ik Frank Boekel goed beluister is dit niet het laatste wat er over mij gehoord wordt. Maar daar komt hij dan in de komende tijd wel op terug.

Ik wens je alle goeds en graag tot ziens !

Dick
Dick van Beusekom, Public Relations Manager ICL Nederland B.V.
Het Kwadrant 1, Postbus 4000, 3600 KA Maarssen. Tel.0346-598527
Prive: Harmonieplein 83, 3603 BR Maarssen. Tel.0346-566243