Staffware en Tower Technology introduceren eClaims

Datum nieuwsfeit: 02-06-2000
Staffware en Tower Technology introduceren eClaims
Alkmaar, juni 2000 - - Staffware's eProcess-divisie en Tower Technology hebben gezamenlijk 'eClaims' geïntroduceerd. 'eClaims' is een nieuwe, webgebaseerde applicatie specifiek ontwikkeld voor de verzekeringssector. Polishouders en verzekeraars kunnen via het Internet claims afhandelen en verwerken. Deze elektronische afhandeling bespaart veel tijd en garandeert betere klantenservice.

Polishouders kunnen via hun webbrowser een on line claimformulier invullen en via het Internet verzenden naar hun verzekeringsagent; het claimproces start hierdoor automatisch. Vervolgens kunnen beide partijen direct de relevante documentatie bekijken, inclusief foto's, formulieren en afschriften. Polishouders hebben tevens de mogelijkheid om een privé document aan te maken dat zij kunnen aanvullen met alle gewenste, extra informatie.

'eClaims' kan ongeacht het soort platform of netbrowser worden gebruikt en is alleen via een password toegankelijk. Afhankelijk van het autorisatieniveau kan worden vastgelegd welk formulier voor welke personen inzichtelijk is. Deze functionaliteit garandeert gebruikers optimale bescherming en betrouwbaarheid. Met deze Internetgebaseerde technologie zijn de bestaande bedrijfsprocessen - veelal oude, 'papieren' administratiesystemen - op eenvoudige en snelle wijze te automatiseren. Voor organisaties betekent dit niet alleen een productiviteitsverbetering, maar ook een enorme kostenvermindering.

'Staffware's eProcess technologie reikt verder dan alleen het automatiseren van interne applicaties van een organisatie. Het omsluit tevens procesgestuurde applicaties op het Internet. Onze expertisebundeling biedt verzekeringsmaatschappijen ondersteuning bij het opzetten van een virtuele handelsgemeenschap voor klanten, leveranciers en verzekeringsagenten', stelt John O'Connell, Chairman en CEO bij Staffware.

Volgens Damian Hyland, Managing Director Tower Technology, is eClaims de nieuwste oplossing op het gebied van klantgerichte self-service bedrijfsapplicaties. 'eClaims is erg eenvoudig toe te passen en nog belangrijker - met name voor de polishouder - versnelt het de afhandeling van het claimproces. De relevante documenten worden direct gescand en verdere correspondentie verloopt via het Internet. Een polishouder kan de up-to-date status van zijn claim bekijken door eenvoudigweg in te loggen en hoeft deze niet meer telefonisch aan te vragen.'

Staffware BV, Robijnstraat 2, 1812 RB, Alkmaar
Telefoon: 072 - 5120728, www.staffware.com
Tower Technology
Tower Technology is toonaangevend in high-volume oplossingen voor product imaging, case management en geïntegreerd documentbeheer. De organisatie levert bedrijfskritische oplossingen binnen de afgesproken tijdsspanne en het vastgestelde budget. Vele van 's werelds grootste imaging- en documentbeheersystemen, waarvan sommige systemen honderden miljoenen on line objecten hebben, zijn geleverd door Tower Technolgy. De organisatie ondersteunt gebruikers over de hele wereld en heeft vestigingen in Noord-Amerika, Australië en Nederland.
Nadere informatie over Staffware is beschikbaar op:www.towertechnolgy.com
Staffware
Staffware is de grondlegger van de procesworkflow-industrie. Recente onafhankelijke onderzoeken (o.a. Gartner en Strategy Partners) tonen niet alleen het marktleiderschap van Staffware aan, maar tevens dat de organisatie tot de top 50 softwarebedrijven in Europa behoort. Vanuit 25 verschillende vestigingen opereert Staffware in de belangrijkste business regio's in de wereld en bestrijkt mede door haar uitgebreide partnernetwerk alle landen waar er vraag is naar bedrijfsprocesautomatisering. Staffware heeft - in samenwerking met het partnernetwerk - vele toonaangevende organisaties ondersteund bij interne procesveranderingen. Momenteel zijn er ongeveer een miljoen officiële Staffware-gebruikers wereldwijd, gelieerd aan meer dan 4500 servers, in het bank- en verzekeringswezen, telecom, nuts, overheid, transport en consultancy en daarnaast in vele algemene commerciële organisaties. Staffware automatiseert een brede reeks procesgestuurde, bedrijfskritische applicaties die naadloos moeten kunnen integreren met verschillende aanvullende technologieën. Staffware functioneert op zowel Unix- als NT-servers, maar ook combinaties van verschillende clients, servers en databases zijn mogelijk. Staffware-technologie omvat: RAD-tools; een uitgebreide reeks van object-georiënteerde integratiemogelijkheden; een Developers Toolkit; rapportage- en tracking-functionaliteit; een krachtige proces-engine voor bedrijfsregels en kenmerken voor het bewaken van tijdslimieten. Dankzij de schaalbaarheid van Staffware kunnen zelfs de meest intensieve processen binnen een onderneming worden opgepakt.
Met behulp van haar wereldwijde partnerwerk levert Staffware haar klanten een totaaldienstenpakket om te garanderen dat er applicaties worden ontworpen en ontwikkeld die de best mogelijke oplossingen bieden. Staffware heeft sinds kort een nieuwe business unit: Staffware eProcess. Staffware definieert eProcess als het gebruik van workflowtechnieken op het Internet om organisaties ondersteuning te bieden bij het ontwikkelen van Business-to-Business-applicaties. De organisatie streeft naar de positionering van eProcess als de 'business to business engine'. Nadere informatie over Staffware is beschikbaar op: www.staffware.com.
Voor redactionele informatie: Pb1300 Influx PR - Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn Tel.:055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 2661, e-mail: (PRInflux@cs.com).

INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn. Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: (PRInflux@cs.com)
www.influx-pr.com