Z.K.H. Prins Laurent bezoekt kringloopcentrum te Willebroek

Plaats: 2830 Willebroek
Tel.: 03/866.17.07
Fax: 03/866.21.19

Op maandag 5 juni bezoekt Z.K.H. Prins Laurent kringloopcentrum Wrak te Willebroek van 14.00 tot 15.30u.

Programma:
Te 14.00 u wordt Z.K.H. Prins Laurent officieel verwelkomd door Bestendig Afgevaardigde van de provincie Antwerpen dhr. Helsen, Burgemeester van Willeboek mevr. De Wachter en Voorzitter Wrak vzw dhr. Walschap. Vervolgens zal Z.K.H. Prins Laurent kennismaken met de doelgroepwerknemers in de kringloopwinkel en in de verschillende werkafdelingen.
Afsluitend biedt vzw Wrak een hapje en een drankje aan Z.K.H. Prins Laurent, tesamen met de doelgroepwerknemers. Het bezoek neemt een einde om 15.30 u.
info : Wrak vzw - Dendermondsesteenweg 207 - 2830 Willebroek tel 03/866.17.07 fax 03/866.21.19 - www.wrak.be