FENIT benoemt nieuwe bestuursleden

Datum nieuwsfeit: 06-06-2000
FENIT benoemt nieuwe bestuursleden

Woerden, 5 juni 2000

De Ledenvergadering van de Federatie van Nederlandse ondernemingen in de Informatietechnologie (FENIT) heeft op dinsdag 30 mei de bestuursvoordrachten goedgekeurd van de heren Mangelaars (Microsoft), Bosman (Debis IT Services Benelux) en Van de Ven (Oracle). Tegelijkertijd zijn de bestuursleden Algera, De Meyere en Sinoo afgetreden.

De heer Mangelaars is sinds 1997 directeur van Microsoft Benelux. Microsoft Benelux heeft twee vestigingen, Microsoft Nederland (Amsterdam) en Microsoft België (Brussel).
De heer Bosman is algemeen directeur van Debis IT Services Benelux. Hij neemt zitting in het FENIT-bestuur, nu de heer Sinoo van het gelijknamige bedrijf in Duitsland gaat werken. Oracle topman Van de Ven is reeds jaren actief betrokken bij veel activiteiten binnen FENIT. Het bestuur bedankt de aftredende leden voor hun inspanningen en is verheugd over de komst van de nieuwe bestuursleden.

De huidige samenstelling van het FENIT-bestuur is nu: H.W. Broeders Cap Gemini Nederland N.V. (voorzitter) W. Beltman Sun Microsystems Nederland B.V.
J. J. Bosman Debis IT Services Benelux B.V.
J. J. Mangelaars Microsoft Benelux B.V.
Chr. Ouwinga Unit 4 Software B.V.
N. A. van de Ven Oracle Nederland B.V.
E. J. B. Th. Vernimmen Newcom Information Systems B.V.
Het bestuur wordt professioneel ondersteund door het FENIT-bureau onder leiding van directeur mr Sylvia J.M. Roelofs.

Noot aan de redactie (

Noot voor redacties