Ambitieuze personeelswervingscampagne voor WDS

Datum nieuwsfeit: 05-06-2000

AMBITIEUZE CAMPAGNE VOOR WDS

Breda, 5 juni 2000.
The Communication Company heeft een nieuwe personeelswervingscampagne ontwikkeld voor WDS, Dutch Dynamic Media Design. Accountmanager Eva van Pelt: “Doelstelling is het werven van mediadesigners, e-consultants en projectmanagers. Een ambitieuze doelstelling in een markt waar een tekort heerst aan ervaren professionals. WDS weet zich echter goed te onderscheiden: het bedrijf is innovatief en ambitieus en werkt niet vóór, maar mét de opdrachtgever. Dat hebben we vertaald naar een humoristische campagne.”
De creatie lag in handen van Gé Smit (art) en Ruben Leendertse (copy): “Het thema i-work@wds is als basis genomen voor de campagne. We hebben een campagne ontwikkeld die de wereld van i-work tastbaar maakt, die laat zien wat de wereld van i-work bij WDS inhoudt. De campagne geeft emotie aan het merk. Deze wordt met name opgeroepen door het soort fotografie.” Op humoristische wijze laat de campagne zien, dat WDS zoekt naar mensen met de juiste mentaliteit. Een zuster bij de intensive care afdeling toont aan: “i-care: werken bij WDS vergt een intensieve betrokkenheid van je.” Bij een paar Japanners voor een informatiebord volgt de tekst: “i-know: wie bij WDS wil werken, moet de nodige kennis in huis hebben.”

De campagne is te zien tot het eind van het jaar in de landelijke dagbladen, in communicatie- en managementbladen en op internet door middel van banners.

The Communication Company is opgericht in 1990 in Breda en houdt zich bezig met creatieve communicatie in de breedste zin van het woord. De onorthodoxe manier van werken en de rebelse stijl die The Communication Company erop nahoudt, hebben ertoe geleid dat zij één van de snelst groeiende bureaus in de Benelux is. Het communicatiebureau met kantoren in Breda en Antwerpen bestaat met 50 medewerkers uit TCC Advertising, TCC Design (corporate and packaging design), TCC Reputations (PR), TCC Interactive (internet and cd-rom), X-Plosive (2D- and 3D-animations for tv, cinema and games) en TCC Idealab (product- and brand development).

-EINDE-

Noot voor redacties