Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Sportshop.nl wil rechtstreeks contact met doelgroep

Datum nieuwsfeit: 05-06-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
PERSBERICHT

Sportshop.nl kijkt uit naar face to face contact met doelgroep


- Bezoekers beurs worden gevraagd hun mening te geven over nieuw Sportshop.nl concept-
Eemnes, 5 juni 2000; Sportshop.nl, Nederlands populairste sportwinkel op internet, is bezig zijn winkelformule te herdefiniëren. Sinds de lancering in november 1999 zijn de ondernemers achter de Sportshop formule veel te weten gekomen over klanten en geïnteresseerden op internet. Deze kennis wordt nu ingezet om de formule te herzien. In het nieuwe concept zal het ‘community' gevoel overheersen en zullen klanten door interactieve concepten als virtuele verenigingen gecombineerd met ‘real life events' ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie