Schoonheidsinstituut Thermen 'Leerbedrijf van het Jaar'

Datum nieuwsfeit: 05-06-2000
Kenniscentrum voor uiterlijke verzorging (KOC)

Leerbedrijf van het jaar in de uiterlijke verzorging
Thermen Barendrecht

Opleiden in het beroepsonderwijs vindt voor een belangrijk deel plaats in de praktijk. Om dit te onderstrepen organiseerde KOC NEDERLAND de verkiezing 'Leerbedrijf van het jaar'. Bij de feestelijke prijsuitreiking op 5 juni jongsleden kwam Schoonheidsinstituut Thermen Barendrecht uit Barendrecht als overall winnaar uit de envelop. Een prestatie van formaat gezien de grote belangstelling en het aantal aanmeldingen voor deze eerste editie. Naast een kunstwerk en twee entreekaarten voor een vakmanifestatie ontving dit bedrijf een oorkonde en een cheque ter waarde van fl 2000,-.

In de drie categorieën haarverzorging, schoonheidsverzorging en voetverzorging werd gestreden om de titel 'Leerbedrijf van het jaar'. Kapsalon Martin de Haan Intercoiffure uit Edam en mevrouw Schmets uit Gulpen wonnen in respectievelijk de categorie haarverzorging en voetverzorging. Thermen Barendrecht streek met de eer in de categorie schoonheidsverzorging en werd vervolgens ook uitgeroepen tot overall winnaar.

De overige genomineerde bedrijven waren Interhair Freddy uit Oldenzaal, Jabeau Hairstyling uit Kerkrade, Kuuroord Fontana uit Nieuwe Schans, Beauty Center De Lelie uit Ommen en Maundy Peeters-Sparrenheuvel uit Tilburg.