Siennax BV: intranet toepassingen voor WAP-gebruik

Datum nieuwsfeit: 06-06-2000

Siennax International BV, de eerste Europese 'pure-play' Application Service Provider (ASP), heeft aangekondigd dat vanaf vandaag diverse intranet toepassingen beschikbaar zijn voor gebruik via WAP (Wireless Application Protocol). De aankondiging van vandaag is met name bijzonder in Nederland, aangezien dit de eerste applicaties zijn voor informatiemanagement en het beheer van online bedrijfsnieuws, die als onderdeel van de Siennax Intranet Suite toegankelijk worden gesteld via WAP. Eerdere WAP-aanbiedingen in Nederland waren wel gericht op e-mail of op e-commerce, maar niet op het verbeteren van communicatie en het delen van informatie binnen geografisch verspreide bedrijven en door telewerkers.

Siennax ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen