Nortel Networks verstevigt positie bij optische netwerken

Datum nieuwsfeit: 06-06-2000
DELL'ORO-ONDERZOEK WIJST UIT: NORTEL NETWORKS OPNIEUW DE GROOTSTE LEVERANCIER VAN OPTISCHE INTERNET-OPLOSSINGEN

Nortel Networks verstevigt zijn leidende positie bij optische netwerken

Atlanta, 2 juni 2000 - Nortel Networks ziet haar toonaangevende plaats in de wereld van krachtige optische netwerkoplossingen weer bevestigd door de publicatie van de meest recente marktcijfers door de Dell'Oro Group, een onafhankelijk onderzoeks- en adviesbureau. Dell'Oro begroot de wereldmarkt voor de twee belangrijkste optische netwerk-technologieen in het eerste kwartaal van 2000 op US$5,2 miljard.

Nortel Networks heeft bij deze technologieen, Dense-Wavelength Division Multiplexing (D-WDM) en SONET/SDH (Synchronous Optical Network/ Synchronous Digital ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen