Verisign en Ariba: betalingsinfrastructuur B2B eCommerce

Datum nieuwsfeit: 06-06-2000

- PERSBERICHT -

Hoofddorp, 6 juni 2000

VeriSign, American Express en Ariba bieden nieuwe generatie betalingsinfrastructuur voor B2B eCommerce

Klanten en leveranciers voordeel van geïntegreerde credit card verwerkingsoplossing

VeriSign, de toonaangevende leverancier van internet trust services, American Express, de grootste creditcard maatschappij ter wereld en Ariba, de toonaangevende business-to-business (B2B) eCommerce provider, hebben vandaag een strategische samenwerking aangekondigd, waarmee ze zorgen voor het eerste geïntegreerde creditcard betalingssysteem voor online business-to-business transacties.

Samenwerking
Als onderdeel van de samenwerking zal Ariba de VeriSign B2B betalingsservice integreren met het Ariba Commerce Services Network ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen