Bekendmakingen van de gemeente Leusden

Datum nieuwsfeit: 06-06-2000

wet milieubeheer

ontwerp-beschikking

Burgemeester en wethouders van Leusden hebben op 3 december 1999 een aanvraag voor een revisievergunning krachtens de Wet milieubeheer ontvangen van DHV Facilities B.V. voor het veranderen en daarna in werking hebben van een laboratorium voor technologische en microbiologische proeven op het perceel Klokhoek 18a te Leusden.
Zij zijn van plan de gevraagde vergunning te verlenen onder het stellen van een aantal voorschriften ter bescherming van het milieu.

Indien u daartegen bezwaar hebt, kunt u tot 6 juli 2000 schriftelijk bedenkingen tegen het ontwerp inbrengen bij het gemeentebestuur (adres: Gemeente Leusden, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen