Waddinxveen loopt (zich) warm voor het EK

Datum nieuwsfeit: 06-06-2000
PERSBERICHT WADDINXVEEN WANDELT

Waddinxveen loopt (zich) warm vóór het EK

WADDINXVEEN Waddinxveen loopt zich van dinsdag 6 juni tot en met vrijdag 9 juni warm vóór het EK. Dat gebeurt onder de inmiddels bekende noemer Waddinxveen Wandelt, de Waddinxveense avondvierdaagse die dit jaar voor de vierde keer wordt gehouden. Uiteraard zijn de wandelaars uit de wijde omgeving ook van harte welkom voor dit evenement uit en warm te lopen. En dat steeds meer mensen de weg weten te vinden naar dit jaarlijks terugkerende wandelfestijn blijkt wel uit het jaarlijks oplopende aantal deelnemers. Zo startte de organisatie in 1997 het evenement met 1300 wandelaars, in 1998 waren dat er 1700 en vorig jaar stapten om precies te zijn 1857 stappers over de Waddinxveense paden. Dit jaar verwacht de organisatie van Waddinxveen Wandelt 2000 heel toepasselijk zo'n 2000 deelnemers. De wandelaars kunnen per groep of per individu evenals voorgaande jaren kiezen uit de gebruikelijk 5 en 10 kilometerroute. De start en finish liggen weer evenals voorgaande jaren op het terrein van de voetbalvereniging Be Fair, op het Burg. Warnaarplantsoen aan de Dreef in Waddinveen. De voorinschrijvingsdagen staan voor zaterdag 13 mei en zaterdag 27 mei in de agenda. En wel van tien tot half drie in de bestuurskamer van de voetbalvereniging Be Fair. Na-inschrijven, tegen een hoger starttarief, kan ook op de eerste dag van de wandelvierdaagse tussen vijf en zes uur in de commissiekamer van de voetbalvereniging Be Fair. Het startgeld bedraagt bij voorinschrijving fl. 6,50 (individueel) en fl. 5,50 (in groepsverband van tien personen of meer) en bij na-inschrijving fl. 8,50 (individueel) en fl. 7,50 (groepsverband). Voor meer informatie over Waddinxveen Wandelt kunnen belangstellenden contact opnemen met Marlies Goudriaan, tel. 0182-616782.

einde persbericht.