Lancering van Cable & Wireless Global na herstructurering

Datum nieuwsfeit: 06-06-2000
LANCERING VAN CABLE & WIRELESS GLOBAL NA GESLAAGDE HERSTRUCTURERING VAN CABLE & WIRELESS COMMUNICATIONS

Amsterdam, 6 juni 2000 - Cable & Wireless, de internationale telecommunicatiegroep, heeft vandaag officieel Cable & Wireless Global gelanceerd. Cable & Wireless Global, dat verantwoordelijk zal zijn voor alle activiteiten van de groep in de VS, Europa en Japan, zal het centrum zijn van waaruit de groep zal streven naar een wereldwijd toonaangevende positie op het gebied van IP- en data-services voor zakelijke klanten.

De lancering van Cable & Wireless Global volgt op de herstructurering van Cable & Wireless Communications (CWC). Cable & Wireless ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen