Holland Venture participeert in Magnashop

Datum nieuwsfeit: 06-06-2000
Amsterdam, 6 juni 2000

HOLLAND VENTURE PARTICIPEERT IN MAGNASHOP
‘Shop-in-a-Box' biedt kant-en-klaar internetfiliaal voor midden- en kleinbedrijf

Holland Venture investeert in Magnashop (http://www.magnashop.nl), de eerste Nederlandse onderneming die een totaaloplossing biedt voor middelgrote en kleine ondernemers die het internet als verkoopkanaal willen gebruiken. Het belangrijkste product van Magnashop is ‘Shop-in-a-Box', een compleet pakket voor het opzetten van een internetfiliaal: van een complete winkel met afdelingen en geïntegreerde, veilige betaalsystemen tot marketingondersteuning en lay-out mogelijkheden aangepast aan de huisstijl. Voor het oprichten en gebruiken van het internetfiliaal is geen internetkennis nodig.

Michael Okrouhlik, investment director ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen