Politiebericht Brabant-Noord

Datum nieuwsfeit: 06-06-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 6-06-2000
Persbericht district De Leijgraaf

GELD WEG Tijdens het afgelopen weekend is ingebroken in een winkel aan de Kastanjeweg in Uden. Uit de winkel wordt een onbekend geldbedrag vermist.

BROMFIETSER GEWOND Op de kruising Marshallweg Kennedylaan in Veghel is maandagavond een 28-jarige bromfietser uit Helmond gewond geraakt. De man werd aangereden door een 33-jarige autobestuurster uit Veghel die hem geen voorrang verleende. Het slachtoffer is met onbekend letsel naar het ziekenhuis vervoerd.

DRIE VOERTUIGEN UIT GARAGE GESTOLEN In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een garage bij een woning aan de Jan van Galenstraat in Veghel. Uit de garage werden een auto, een scooter en een bromfiets gestolen. De auto betreft een blauwe Ford Mondeo stationcar, kenteken NS-NH-01. De totale waarde van de gestolen voertuigen is niet bekend. Om bij de garage te komen hebben de dieven een tuinpoort vernield.

GEEN GORDEL Op de Koopmanstraat in Uden heeft de politie vanmorgen aan acht autobestuurders een proces-verbaal uitgedeeld wegens het niet dragen van de gordel.

UITSLAG ONDERZOEK BRAND Na onderzoek van de technische recherche is gebleken dat bij de brand, die in de nacht van zaterdag op zondag woedde in een woning aan de Rietvenseweg in Boekel, geen sprake is van enig misdrijf. Brandstichting wordt derhalve uitgesloten. Bij de brand kwam een 21-jarige bewoner om het leven.