Introductie eerste Gamercial-channel: Webpeppers.nl

Datum nieuwsfeit: 07-06-2000
Trefwoorden: Internet, Games, Online spellen, Reclame, multimedia, Shockwave

Groningen, 7 juni 2000

Introductie 's werelds eerste Gamercial-channel: Webpeppers.nl:

Veel animo voor nieuwe generatie reclame

Zojuist is 's werelds eerste Gamercial-channel van start gegaan: www.webpeppers.nl Op deze website kan iedereen met een internetverbinding gratis Gamercials spelen en prijzen winnen. Gamercials zijn in opdracht van bedrijven gemaakte spellen voor de consument waarin een product, merk of filosofie is verwerkt. Het gaat om een geheel nieuwe generatie van reclame.

Het is voor het eerst dat reclamespellen op deze manier bij elkaar zijn gebracht in één on-line Gamercial-channel. De Gamercials op webpeppers.nl zijn voor het hele gezin. De animo in het bedrijfsleven voor dit initiatief van MAD multimedia is groot. Bij de start van weppeppers.nl hebben tien grote Nederlandse bedrijven Gamercials laten ontwikkelen. Naar verwachting zal dit aantal zich snel uitbreiden. Behalve van bedrijven zijn er spellen van MAD multimedia op de website te vinden, waarmee ook prijzen te winnen zijn.

"Wij bieden bedrijven een mogelijkheid om via Webpeppers hun product of merk op een leuke originele manier te presenteren aan de consument", aldus Jan Timmerman, commercieel directeur van MAD multimedia. "Ook de consument heeft hier voordeel bij. Deze kan gratis spellen spelen en prijzen winnen. Een win-win situatie voor zowel bedrijf als consument."

MAD multimedia
Webpeppers is een geregistreerd merk van MAD multimedia Groningen BV. Dit bedrijf bedenkt, ontwerpt, en produceert maatwerk multimedia voor Internet, cd-rom, TV, en Wap-telefoon. Jan Timmerman: "De filosofie van MAD multimedia is dat Webpeppers consument en bedrijfsleven spelenderwijs bij elkaar brengt. Dit concept is uniek; Webpeppers.nl luidt een nieuwe manier van reclame-maken in".

**** EINDE PERSBERICHT*****

Nadere informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jan Timmerman, (jan@madmultimedia.nl) Telefoon: 050-3110306 of 06-21587953

Afzender:
MAD multimedia Groningen BV