Presentatie Europees project hoogtechnologische opleiding

Datum nieuwsfeit: 07-06-2000
6 juni 2000

Het Gemeenschapsonderwijs coördineert CREMMET, een Europees project voor hoogtechnologische opleiding

Persbericht

Het Europees project Cremmet staat voor Creatie van een Mobiliteits en flexibiliteitsverhogende leeromgeving in de Metaalsector. Vier Europese landen werken eraan mee. Met de steun van de Europese Gemeenschap (Leonardo da Vinci programma) werd een modulair cursuspakket voor mechanica ontwikkeld voor zowel initiële als voortgezette opleiding.

Het Gemeenschapsonderwijs coördineerde de realisatie van een opleidingspakket dat nauw aansluit bij de behoeften van het hedendaags bedrijfsleven. Daarom werd ook samengewerkt met VDAB (België) en met verschillende onderwijs- en opleidingsorganisaties uit drie ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen