Voorgenomen fusie van Internatio-Müller en Stork

Dit is een gezamenlijk persbericht van Internatio-Müller en Stork

Rotterdam/Naarden, 7 juni 2000

Voorgenomen fusie van Internatio-Müller en Stork

Onder verwijzing naar het gezamenlijke persbericht d.d. 8 mei 2000 van Internatio-Müller en Stork waarin de voorgenomen fusie tussen beide bedrijven werd aangekondigd, delen Internatio-Müller en Stork mede dat de voorbereidingen van de voorgenomen fusie bevredigend verlopen.

Omdat de wederzijdse due diligence onderzoeken nog gaande zijn en de afronding daarvan omstreeks het moment van de opstelling van de halfjaar cijfers wordt verwacht, delen Internatio-Müller en Stork conform artikel 5 van de SER Fusiegedragsregels mede dat naar verwachting uitbrenging van het openbare bod in augustus 2000 zal plaatsvinden.

Het Fusiebericht tevens Prospectus zal direct na uitbrenging van het openbaar bod verkrijgbaar worden gesteld en zal -onder meer- de cijfers over het eerste halfjaar 2000 van Internatio-Müller en Stork bevatten, alsmede de uitkomst van de aangevraagde adviezen van de respectievelijke ondernemingsraden. Internatio-Müller en Stork zullen vervolgens Aandeelhoudersvergaderingen bijeenroepen ter bespreking van de voorgenomen fusie.
Voor nadere informatie:
Internatio-Müller N.V. Stork N.V.
M.E.J. Salomons J.A. Huurdeman
010 - 44 06 20 035 - 695 75 55 of