Fusie Internatio-Muller en Stork: vennootschap naar AEX

Datum nieuwsfeit: 08-06-2000
Internatio-Müller N.V.

VOORGENOMEN FUSIE TUSSEN INTERNATIO-MULLER EN STORK N.V.

Het voornemen is de fusie te realiseren door middel van een openbaar bod ("Bod") door een nieuw op te richten vennootschap, waarvoor een notering op de effectenbeurs van AEX zal worden aangevraagd, op alle uitstaande gewone aandelen Internatio-Muller en Stork N.V., waarbij de waardeverhouding tussen Internatio-Muller en Stork N.V. in de nieuw op te richten vennootschap is vastgesteld op 53% respectievelijk 47%. In augustus 2000 zal het fusiebericht in de Nederlandse en de Engelse taal algemeen verkrijgbaar worden gesteld via advertenties in de landelijke dagbladen. In het fusiebericht kunt u kennis nemen van de voor de beoordeling van het Bod van belang zijnde informatie. Het fusiebericht zal beschikbaar zijn via de ABN AMRO Bank en Kempen & Co.

Vooruitlopend op het fusiebericht hebben wij op deze website een korte Nederlandse samenvatting gezet. Deze samenvatting is bedoeld om u een globale indruk te geven van het Bod. Het is slechts een beschrijving van een deel van de informatie die in het fusiebericht zal zijn opgenomen.

Er wordt met nadruk op gewezen dat de op deze website opgenomen informatie niet compleet is en niet alle gegevens bevat die van belang zijn voor de lezer. Bij het nemen van de beslissing om al dan niet op het Bod in te gaan, dient u zich uitsluitend te baseren op de informatie in het biedingsbericht.

De informatie op deze website is niet bestemd voor publicatie of distributie aan personen in de Verenigde Staten, Canada of Japan. De effecten waar in deze website naar wordt verwezen zijn niet en zullen nooit worden geregistreerd onder de United States Securities Act van 1933, zoals aangepast, en mogen niet worden aangeboden of verkocht in de USA zonder registratie daaronder of onderhevig aan een geldige uitzondering daarop. De inhoud van deze website mag niet geïnterpreteerd worden als een aanbod voor verkoop van effecten in de Verenigde Staten.

Met het doorklikken van deze pagina verklaart u geen ingezetene te zijn van de Verenigde Staten, Canada of Japan.