Toerisme-subsidieregeling KITS 2000 opengesteld

Datum nieuwsfeit: 08-06-2000
Subsidieregeling Kleine Investeringen in de Toeristische Sector (KITS)
2000 opengesteld

Deze regeling beoogt investeringen van het toeristische bedrijfsleven te stimuleren voor vestiging, uitbreiding of kwaliteitsverbetering. De KITS
2000 is in de provincie Fryslân, Groningen en Drenthe van kracht en geldt voor investeringen vanaf ƒ 75.000.

In aanmerking kunnen komen bedrijven in de bedrijfsgroepen 551 (hotels, pensions en conferentieoorden), 552 (kampeerterreinen en overige voorzieningen voor recreatief verblijf waaronder o.a. bungalowbedrijven, kampeerboerderijen, jeugdherbergen) of 9233.2 (o.a. pretparken, recreatieparken) van de standaardbedrijfsindeling 1993 van het Centraal Bureau voor de Statistiek, of bedrijven die een jachthaven, een verhuurbedrijf van pleziervaartuigen of ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen