Truston Group verkoopt belang: Orbit nu zelfstandig

Datum nieuwsfeit: 08-06-2000
Bussum, Nieuwegein, juni 2000

In goed overleg heeft Truston Group N.V. haar belang in Orbit Management & Consultancy B.V. verkocht aan de Orbit directie. Hiermee is Orbit Management & Consultancy B.V. een volledig zelfstandige onderneming geworden, die zich richt op management- en businessconsultancy en (interim) projectmanagement. Truston Group N.V. blijft Customer Relationship Management oplossingen en Oracle consultancy leveren.

"Voor Orbit betekent deze verzelfstandiging dat wij nu volledig onafhankelijk in de markt staan" stelt Edward Vis, directeur van Orbit. "De ervaring die wij samen met Truston Group hebben opgedaan in CRM projecten blijft voor alle partijen waardevol. In onze adviespraktijk kunnen wij daarom altijd met Truston Group blijven samenwerken.".

"Voor Truston Group N.V is het een kwestie van positionering" vervolgt Eddy van den Berg, directievoorzitter van Truston Group. "De markt kent ons als Oracle projectconsultants en leverancier van het ORCA customer relationship management systeem. In die markten willen wij onze positie versterken. Verbreding van ons dienstenaanbod behoort niet tot onze doelstellingen. Vandaar dat een verkoop van ons belang in Orbit op zijn plaats was".

Noot voor redacties