Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 08-06-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 8-06-2000
Persbericht district Land van Cuijk

GEWONDE BIJ AANRIJDING Op de A73 in Cuijk is afgelopen nacht bij een aanrijding een 22-jarige man uit Nijmegen gewond geraakt. Door nog onduidelijke oorzaak verloor de man de macht over het stuur, raakte in de berm en sloeg vervolgens enkele malen over de kop. De Nijmegenaar had teveel alcohol genuttigd en kreeg een rijverbod van drie uur. De man raakte slechts licht gewond, zijn auto raakte total loss.

JONGENS AANGEHOUDEN VOOR WONINGINBRAAK De politie heeft woensdag twee 15-jarige jongens uit Cuijk aangehouden. Zij worden verdacht van een woninginbraak enkele weken geleden in een huis aan de Rembrandtstraat in Cuijk. Het tweetal is in verzekering gesteld en wordt vrijdag voorgeleid aan de officier van justitie in Den Bosch.

SNELHEIDSCONTROLE Van 07.30 tot 08.30 is vanmorgen op de de Quaijweg in Ledeacker op snelheid gecontrOleerd. Daarbij zijn 161 autos gecontroleerd, er reden 66 bestuurders te hard. De snelste was goed voor 121 km. per uur, terwijl 80 km. is toegestaan.