Winkelman & van Hessen op zoek naar pr-talenten

Datum nieuwsfeit: 08-06-2000

-PERSBERICHT-

2 mei 2000

Jonge talenten aan de slag

WINKELMAN & VAN HESSEN OP ZOEK NAAR PR-TALENTEN

Op 8 juni aanstaande organiseert Winkelman & van Hessen, adviesbureau voor Marketing en Public Relations, haar zesde PR-talentendag. Op deze dag maken (bijna) afgestudeerden kans op een boeiende loopbaan in de kopgroep van de Nederlandse PR-advieswereld. Het doel van de dag is om een vijftal talenten te selecteren voor een traineeship van een half jaar.
Toptalenten krijgen de kans om kennis te maken met de PR-branche en de gevarieerde werkomgeving van Winkelman & van Hessen. Gedurende zes maanden leren, werken en ondernemen zij bij verschillende adviesgroepen binnen het bureau. Daarvoor stelt Winkelman & van Hessen een interessant pakket tegenprestaties in het vooruitzicht, zoals een intern opleidingsprogramma, een multimediacomputer en voor echte hoogvliegers een studiereis naar New York.

Als de kennismaking tussen trainee en bureau wederzijds bevalt, wordt het traineeship omgezet in een aanstelling als junior-adviseur. Na deze periode is de verwachting dat junior-adviseurs doorgroeien naar de functie van adviseur.

Werving
Via speciale PR-talentendag kaarten worden de komende weken studenten van alle Hogescholen en Universiteiten op de hoogte gebracht van de dag op 8 juni aanstaande. Op verschillende locaties zullen de kaarten door een speciaal team worden uitgedeeld.

Aanmelden
Geïnteresseerden met talent voor en affiniteit met communicatie kunnen zich tot 19 mei aanstaande melden. Een inschrijfformulier is verkrijgbaar bij Jacqueline de Vroet, telefoon 070 - 416 16 16, e-mail (jdevroet@wenvh.nl) of via www.wenvh.nl

Laatste lichtingen PR Talenten
Maar liefst zes van de zeven laatste talenten van de vorige eeuw hebben besloten hun carrière als junior adviseur bij Winkelman & van Hessen voort te zetten: Wendy de Wild (Hogeschool van Maastricht, Gastvrijheidsmanagement), Manon Hendrikx (Hogeschool van Utrecht, School voor Communicatiemanagement), Harold de Jonge (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, Commerciële Economie), Annelies van Knippenbergh (Katholieke Universiteit Nijmegen, Communicatiewetenschap), Jacoline van der Vijver (Universiteit Leiden, Rechten) en Alexander Borburg (Universiteit van Amsterdam, Psychologie en Communicatiewetenschap). Per april 2000 zijn bovendien twee nieuwe trainees begonnen: Linda Glebbeek (Hogeschool van Utrecht, School voor Journalistiek) en Paul Boeijen (Erasmus Universiteit Rotterdam, Bedrijfskunde).

- EINDE BERICHT -